Friday, May 20, 2011

assalammualaikum , sejak dak yasmin faudzil masuk asrama ni , sesuatu dah jadi kat aku . haha o.o , aku sekarang semakin rapat dengan budakbudak dorm aku , ni semue garegare dak min . then , pastupastu , budakbudak dorm aku cakap yang aku ni garang . haha ! garang ? yelaa , dah korang carik pasal dgn aku , mmgla kene marah . then , pasal mate aku . aku tahu la aku ni sepet . mimi kate pandangan aku ni macam ta puas hati je , padahal aku mmg pndng org macam tu , na buat cmne lagi . sampai dak mimi nanges tengok care aku pandang die . ya Allah dik , akk mmg pndang org cmni laa dik . apela dorang nih . now , aku dah rapat dgn dorang , skrg aku dah ta lepak lagi dgn d.t bulan . sbb --------- ntahlaa . tade pape sebab kowt , malas laa . baek diam dari bersuare . nnty macam-2 jadik . sekarang tengah minggu exam . mid-year exam , susah siottt . ni lahh padah nye aku ta bace buku , blajar betolbetol . pastupastu , nag kemaskemas bakul buku aku semalam , tetibe nmpk kertas . adu tulis number atok . haha , dahh sebulan lebih kowt aku lost contact dgn die . nset aku kan kene curikk ! hilangg rindu aku kat die . haha . btw , akhirnya dikir barat tade lagii . sukesuke . bebas aku . next week abang aku kawen , tasabar wea . in the end , macammacm kan cerite aku , haha . biarlahh . dah lame ta update blog . malass laa . byebye ,